«چپ دست راست دست»

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی * عشق داند که در این دایره سرگردانند

«چپ دست راست دست»

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی * عشق داند که در این دایره سرگردانند

هه هه!

راست دست:

                                      بسم الله القاصم الجبارین


تحلیل ها و بررسی هاو اتفاقات این روز سبزمون  بمونه برای بعد!


اما. . .هه هه. . .موج سبز به ورزشگاه آزادی رفتن و صدا و سیما هنوزم


که ساعت ۹:۴۵ شب هستش مسابقرو به بهونه های مختلف آماده پخش


نکرده!


شکرا لله!


موفق باشید!


هام هام!


پ . ن : از چپ دست عزیز عاجزانه  تقاضا میشود سریعا خودش را به محضر اینجانب معرفی


کند که دارم میمیرم از دلشوره!مسنجر ها دوباره قطع شده!

شکرت خدا!

چپ دست؛ 

امروز رفتم ثبت نام. 

خدایا ... 

شکرت ! واقعا از حال و روز قشر وسیعی از جامعه بی خبرم.... 

خدایا به خاطر خانواده ای که به من دادی شکرت!  

 

از قالب گذاشته شده بسی خرسندیم!از جان فشانی های راست دست عزیز کمال تشکر رو دارم٬ 

پسرم از جون مایه گذاشت! به حدی که دست راست دست افتاده پایین!! پیش نظرات! آره!

 

هامی هام!  

اهم اهم!

راست دست:


سلام عرض شد خدمته تمومه بینندگان و عزیزان و مریضان و خبیسانو ردیفانو اینا. . .هه. . .کلا دو نفر این وبو میخوننا  :دی

من لازم دیدم تا برای ارائه پاره ای از توضیحات و توجیهات بیام ولی خب الان هیچ چیزی به ذهنم نمیرسه تا به عنوان مدرک و سند به دادگاه قضایی و الهی این حضار ارائه بدم ولی توجه شما رو به چند پیام بازرگانی جلب نمیکنم...آخه پیام بازرگانی ازین مزخرفتر؟!

چیه بابا این شرو ورا؟!؟!

حالا جدی جدا از شوخی چند وقته هم برا وصل شدن به نت مشکل دارم{اعم از عدم تناسب شرایط {اعم از جسمی و فیزیکی و معضلی} }

حالا بیابید پرتغال فروش را؟!


جدی حالا میدونم...باس این وبو یه 4جا بتبلیغم چند نفرو دعوت کنمو آمارو بازدیدو اینارو ببرم بالا...ولی خب مشکل از نشیمنگاه بندس ...شما به بزرگ ک.چیکیتون ببحشین!:دی


راستی!!!!!!!!!!! مبااااارکه ها!!!!!!!





      دکتر چپ دست به دانشگاه میرود!   

        


باشد تا همگی مفلحون شویم!

چه پستی جیغ و جلفی؟!

هه...درستش میکنم اینجارو!


هام هام!

                            

 بعدا نوشت:اینم قالب جدید...به نظر خودم که ساده و کلاسیکه:دی


دانش گا!

چپ دست: 

سلام 

اول این  که آقا خیلی التماس دعا!خیلی ها! 

دوم این که بنده بالاخره یک عدد دانشجوی دکترا شدم !!!حالا دیگه آزاده !فعلا که همه ازش تعریف می کنن امیدوارم خوشم بیاد! 

دقت کردین من خودمو  تابلو کردم؟ اگرم نکرده باشین من می گم می کنین دیگه!! 

آخه مگه داروسازی آزاد یه دانشگاه بیشتر نیست تو این ایران؟(جانم فدای ایران!!!) 

حالا مگه چند نفرشون دختر و چپ دستن!!!؟!! 

آره خلاصه دلمون خوشه اسمی انتخاب کردیم تا شناخته نشیم!!! 

حالا حتما میگین حالا کی خواست تو رو بشناسه؟! 

هه هه! 

به هر حال یه تعداد نارسیسم هم مملکت می خواد همه که نباید دکتر مهندس شن!!آره داداش! 

هامی هام!


پ.ن:کسی این آقای راست دست ما رو ندیده؟داره بدجور درس می خونه انگار! نیمچه دعایی هم برا این پسر من بکنین!

غم که عنوان نمی خواد!

راست دست:

                                                 بسم رب العلی!



سلام!


ز لیلی من شنیدم یا علی گفت !


به مجنون چون رسیدم یا علی گفت !


 مگر این وادیه دارالجنون است؟! که هر که دیوانه دیدم یا علی گفت !؟


 نسیمی غنچه ای را باز میکرد!


به گوش غنچه کم کم یا علی گفت !


چمن با ریزش بارانه رحمت !


دعایی کرد. او هم یا علی گفت !


یقین پروردگار آفرینش. به موجودات عالم یا علی گفت !


خمیر خاک آدم را سرشتند چو بر میخاست آدم یا علی گفت !


مسیحا دم از اعجاز میزد !


 ز بس بیچاره مریم یا علی گفت!


علی را ضربتی کاری نمیشد!


گمانم ابن ملجم هم یا علی گفت !


مگر خیبر از جایش کنده میشد؟


یقین آنجا علی هم یا علی گفت!





اگر اشکی بود التماس دعا!


یا علی!









هام هام!

ای وای!

چپ دست

 

 

  

یعنی چی می شه؟ 

 

دلم داره می یاد تو حلقم!!! 

ای وای... 

۱۲ شب معلوووم می شه... 

ای وای.... 

هامی هاممممم....