«چپ دست راست دست»

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی * عشق داند که در این دایره سرگردانند

«چپ دست راست دست»

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی * عشق داند که در این دایره سرگردانند

دانش گا!

چپ دست: 

سلام 

اول این  که آقا خیلی التماس دعا!خیلی ها! 

دوم این که بنده بالاخره یک عدد دانشجوی دکترا شدم !!!حالا دیگه آزاده !فعلا که همه ازش تعریف می کنن امیدوارم خوشم بیاد! 

دقت کردین من خودمو  تابلو کردم؟ اگرم نکرده باشین من می گم می کنین دیگه!! 

آخه مگه داروسازی آزاد یه دانشگاه بیشتر نیست تو این ایران؟(جانم فدای ایران!!!) 

حالا مگه چند نفرشون دختر و چپ دستن!!!؟!! 

آره خلاصه دلمون خوشه اسمی انتخاب کردیم تا شناخته نشیم!!! 

حالا حتما میگین حالا کی خواست تو رو بشناسه؟! 

هه هه! 

به هر حال یه تعداد نارسیسم هم مملکت می خواد همه که نباید دکتر مهندس شن!!آره داداش! 

هامی هام!


پ.ن:کسی این آقای راست دست ما رو ندیده؟داره بدجور درس می خونه انگار! نیمچه دعایی هم برا این پسر من بکنین!
نظرات 1 + ارسال نظر
Ary@n شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.endless-way.blogsky.com

قبل از اینکه پ.ن رو بخونم میخواستم بگم چرا راست دست(هام هام) کم مینویسه؟ ازش چه خبر؟ اول هم شدم فکر کنم.

سلام...هه...الان میام توضیحات مربوطرو ارائه میدم!
هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد