«چپ دست راست دست»

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی * عشق داند که در این دایره سرگردانند

«چپ دست راست دست»

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی * عشق داند که در این دایره سرگردانند

the mobile set is off !!!!!!!!!

راست دست: 

 

                                   بسم الله القاصم الجبارین 

 

 

سلام... 

من بدم...من گندم...مزخرفم...عمرا لیاقت این همه خوبی رو ندارم...قدر نمیدونم..اصلا نمیدونم...خیلی برات کمم... 

اما نمیتونم...دیشب داشتم دیوونه میشدم...اس ام اس ها هم از ظهر قطع بود...مسنجر قطع بود...بلاگسکای باز نمیشد...داون ویت مانستروس !  

داشتم بد دیوونه میشدم...شانس اوردم داداشم مداحی گذاشت تونسم تو ماشین خودمو آروم کنم یکم...! 

 

خیلی بد بود...خدارو شکر روشن کردی:( 

 

اصلا نمیتونم الان صداتو بشنوم...تابلو میشم... 

 

وای...خدایا شکرت 

 

هام هام

نظرات 4 + ارسال نظر
چپ دست دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ

نمیدونم چی بگم...
شارژ نداشتم تا رسیدم خونه زدم تو شارژ و تو بلافاصله زنگ زدی فهمیدم چه غلطی کردم
دلم برات تنگه راست دست!
اینجام که همه نظرهارو میبینن :دی :دی آقا خانوم چشت رو درویش کن :دی
منو ببخش....

من از تو که گله نکردم...ولی داشتم دیوونه میشدم...غلطم دشمنت کرده!!!
{شسیخشاسخیهاشسخهیاشخس} سانسور شد :دی !!!
بخشیدمت به شاهه نجف !
هام هام!!!

فینگیلی سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ق.ظ

چپ دست جان!حداقل اول مینوشتی نباید بخونیم خب!!!؟:دی

دیه دیه ! هل هلی شد! هام هام!

فینگیلی سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ق.ظ


بعد اینکه!آخخیییییییی!چقدر عشقولانه!دلم کباب شد واست!

ولی تقصیر چپ دست هم نیس بیچاره!!!خب منم همش گوشیم خاموشه!!بعد این مادرم هم استرسی!همیشه ی خدا نگرانه!و همش هم دعوام میکنه!

آقا میدونی! تقصیر این مخابراته همش!تا دری به تخته میخوره فرتی قطع میکنه همه چیزو!ملت نمیتونن زندگی کنن!ما هم که معتاد به این تکنولوژی!

نهههههههههههههههه....کلی جواااابیدت همش پاااکیییییییییید...:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
چرااااااااااااااااااا؟!!!!؟!؟!؟!؟!
قربونه چپ دستتتتم :ایکس!
نه دوود از کنده بلند میشه !!!!!!!!
نکن این کارو با مامانت...خیییلی حس بدیه نگرانیو بی خبری..
هام هام!

فینگیلی سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ق.ظ

آقا من اینجا سه تا نظر کارشناسانه و مدبرانه دادم!!گفته باشم!!!

مدبـــــــرانه؟ یا مدیـــــرانه؟!
فرق در یک نقطه ! یا مثل یزدی و یزید ! یا مثل مصباح یا تمساح! یا مصباح یزدی یا تمساح یزید!
{بدلیل حرص مستور از موضوع کامنت قبلی این مسئله مذکور شد}
در هر دو حالت ما رو از نظراته مدبرانه و مدیرانتون کما فی السابق بی بهره نگذارید بلخره یه کلبه درویشی هس دیه !!
ممنون!
هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد