«چپ دست راست دست»

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی * عشق داند که در این دایره سرگردانند

«چپ دست راست دست»

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی * عشق داند که در این دایره سرگردانند

اهم اهم!

راست دست:


سلام عرض شد خدمته تمومه بینندگان و عزیزان و مریضان و خبیسانو ردیفانو اینا. . .هه. . .کلا دو نفر این وبو میخوننا  :دی

من لازم دیدم تا برای ارائه پاره ای از توضیحات و توجیهات بیام ولی خب الان هیچ چیزی به ذهنم نمیرسه تا به عنوان مدرک و سند به دادگاه قضایی و الهی این حضار ارائه بدم ولی توجه شما رو به چند پیام بازرگانی جلب نمیکنم...آخه پیام بازرگانی ازین مزخرفتر؟!

چیه بابا این شرو ورا؟!؟!

حالا جدی جدا از شوخی چند وقته هم برا وصل شدن به نت مشکل دارم{اعم از عدم تناسب شرایط {اعم از جسمی و فیزیکی و معضلی} }

حالا بیابید پرتغال فروش را؟!


جدی حالا میدونم...باس این وبو یه 4جا بتبلیغم چند نفرو دعوت کنمو آمارو بازدیدو اینارو ببرم بالا...ولی خب مشکل از نشیمنگاه بندس ...شما به بزرگ ک.چیکیتون ببحشین!:دی


راستی!!!!!!!!!!! مبااااارکه ها!!!!!!!





      دکتر چپ دست به دانشگاه میرود!   

        


باشد تا همگی مفلحون شویم!

چه پستی جیغ و جلفی؟!

هه...درستش میکنم اینجارو!


هام هام!

                            

 بعدا نوشت:اینم قالب جدید...به نظر خودم که ساده و کلاسیکه:دی


نظرات 6 + ارسال نظر
میلاد همزه پور یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.pickneek.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی دارین
اگه تمایل دارید میتونیم تبادل لینک کنیم.
لطفا اگه خواستید وبلاگ منو با عنوان ( تو پیک نیک چه خبره؟) لینک کنید و بعد در قسمت نظرات برام پیام بذارید تا من هم وبلاگ شما رو با هر عنوان که میخواید لینک کنم.
http://www.pickneek.blogsky.com
تبادل لینک باعث بالا رفتن رتبه وبلاگ شما برای جستجو در گوگل میشه.

محمد یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.director.ir?rgm=biibiic

با سلام به شما دوست عزیز


شما که وبلاگ خوبی دارین به راحتی می تونید از روشهای درآمد زایی این سایت استفاده کنید(قرار دادن کدهای بازاریابی ، ایمیل مارکتینگ از طریق خود سایت و ...).

این یه سایت بازاریابی حرفه ایه که پورسانت هر یک از محصولات صنعتیش بالای 100 هزارتومانه و چون خودش هم تولید کننده هست قیمت محصولاتش با این پورسانتها که میده بالا نمیره و نسبت به بقیه جاها مناسبتره ...

یا اگه شانس داشته باشید می تونید برنده بازاریابی 78,000,000 ریالی سایت شوید.

به مناسبت ماه پربرکت ومبارک رمضان (ماه نزول قرآن) در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 10000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود

بعد از ثبت نام می تونید اطلاعات بیشتری کسب کنید.


توجه کنید که هنگام ثبت نام:

1) نام واقعی وارد کنید چون برای برای پرداخت پورسانتها باید شماره حسابی برای اسم ثبت نامی موجود باشد.

2) اگر فکر کردید ایمیل فعالسازی برای شما ارسال نشده حتمآ قسمت SPAM ایمیل خود را نیز چک کنید.

3) ایمیل خود را بدون www وارد کنید.

4) حتما نام وبلاگ خود را در فرم ثبت نام وارد کنید.

آدرس سایت در قسمت وب سایت است.
اگه میخواهید فعال شوید همه اطلاعات را پر کنید

این وب من :www.torkaman.blogsky.com


یا علی

chapdast یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ

alie pesaram!
hami ham

خواهش میشه :دی
هام هام!

Ary@n یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.endless-way.blogsky.com

قالبتون خیلی قشنگه. راستی اگه میشه لینک من رو درست کنید.

یعنی چی کارش کنم؟!
این شکلی که اسمتو نوشتی بنویسم؟!
من انجامش میدم...اگه جوره دیه ای خواستی بگو!
ممنون راستی:دی
هام هام!

فینگیلی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام
مبارکه...ایشالا به پا قدم این قالب دیگه هر روز آپ کنین!
درست میشه!من میدونم!تو میتونی!ایرانی میتواند!!!
شما دارین میخونین...آره؟!ایشالا موفق بشی راست دست جان...
به چپ دست هم که زودتر از شما تبریک گفتم بودم!
هام هام!

هه...سلام...آره...درست میشه!راستی یعنی خراب بود دیه؟!؟!؟!؟!:دی
آره! من تو راهم:دی
ممنون!
بازم ممنون!
یه بار دیه ممنون!
اصلا همش ممنوووووون!:دی
هام هام!

دادا سیاوش دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ http://pic4all.webphoto.ir

سلام به داشم راست دست دیدی اومدم نه دیدی خدا وکیلی حال کردی پیدات کردم حالا باید دیگه پول منو بدی هه هه وبتون خیلی قشنگه ایشاالله موفق باشید ارزوی سلامتی واسه شما دارم منم افتخار دادین خوشحال می شم جز لینکاتون باشم فعلا سایانارا

به به...ببین کی اینجاس؟!
اا؟مگه ماهیانتو دیشب اومدی آشغالرو ببری ندادم بت؟:دی
هه..تو که میدونی من اینهمه دوسته دارم دیه چرا جنگولک بازی در میاری؟!:دی
حتما!
خیلی خوشال شدم اومدی!
ایشلا بازم بیا!
هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد